was successfully added to your cart.
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Що таке фірмовий стиль

Фірмовий стиль є важливою складовою бренду. Бренд складається не тільки з імені, символіки, кольору, що необхідні для впізнання товару. Це симбіоз вражень, відношення до товару, рівень довіри споживача до вас. Бренд з якісно розробленим корпоративним стилем дозволяє компанії ставити більш високу вартість на продукцію.

Розробка і просування бренду – найефективніший маркетинговий захід нецінової конкуренції. Вітчизняний споживач лояльний до відомих торгових марок, відповідно готовий платити за них більше.

Елементи фірмового стилю

- візуальне позиціонування бренду
- логотип, слоган
- фірмові кольори та комплект шрифтів
- зовнішня реклама
- поліграфічна продукція
- сувенірна продукція

Це головні складові стилю компанії, які економлять час покупця, спрощуючи процес покупки або споживання послуг. Вони викликають певні емоції, які асоціюються з назвою і продуктом компанії. Також фірмовий стиль передбачає підбір та унікальне поєднання фірмових кольорів, дизайн інтер'єру та фасаду будівлі, розробку гайдлайну.

Носії фірмового стилю

– елементи діловодства (бланки, конверти,записні книжки, щоденники)
– реклама в пресі та друкована реклама (буклети, каталоги, флаєра)
– радіо реклама
– виставкові стенди
– засоби пропаганди (оформлення залів для прес-конференцій)
– зовнішня реклама (вивіски, оформлення офісу, одяг персоналу, значки,нашивки, реклама в автотранспорті)

Основні функції фірмового стилю

Насамперед, він привертає увагу клієнта до фірми за допомогою оригінального дизайну фірмової символіки, тим самим стимулюючи споживчий інтерес. Це – шанс запам’ятатись.

Виділяємо також один з основних моментів, коли фірмовий стиль допомагає споживачеві орієнтуватися в інформаційному потоці, виділяє фірму серед конкурентів, адже на сучасному ринку можна з легкістю заблукати в рекламному лабіринті.

Фірмовий стиль сприймається споживачем як гарант солідності фірми і якості її товару. Він формує довготривалий інтерес споживача до фірми (за умови, що ціна і якість сподобалися покупцеві), допомагає новим товарам фірми вийти на ринок. Завдяки іміджу підвищується ефективність реклами, оскільки всі елементи фірмового стилю виконують її функцію.

Як фірмовий стиль впливає на споживача

Компаніям з корпоративним стилем споживачі більше довіряють. Ця довіра супроводжується бажанням володіти товаром цієї компанії, незважаючи на її більш високу вартість.

Вплив фірмового стилю на імідж компанії

Сьогодні ринок переповнений товарами і послугами. Разом з продуктом, компанії продають свій авторитет. Також це стосується і сфери послуг. Авторитет постачальника послуг і зовнішній вигляд пропозиції стали ефективним двигуном при реалізації продукції. У цих умовах головну роль відіграє імідж компанії. Основний спосіб формування іміджу - розробка власного фірмового стилю.

Підсумки

Виготовлення фірмового стилю - тривалий процес, який вимагає участі професіоналів і фінансових вкладень.
Але ці зусилля виправдають себе.
Idea - професіонал в сфері створення бренду і його просування. Ми знаємо, як зробити фірмовий стиль, і з задоволенням розробимо його для вас.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
HoReCa
Наступний запис

Залишити відгук