Отримай
фірмовий стиль
Образ компанії повинен бути єдиним у всіх чотирьох складових: логотип бренду, його назва, колірне рішення (код) та індивідуальна брендова графіка. Перераховані елементи повинні бути присутніми на всій продукції торгової марки, оскільки тільки в такому випадку співвіднесення товарів з конкретним брендом буде стовідсотковим.
Отримати консультацію
Фірмовий стиль “Старт”
- від 2 варіантів логотипу до розгляду + доопрацювання обраного
- 1 концепція фірмового стилю (візуальні рішення + фірмові патерни та графічні елементи) на погоджений логотип
- підбір шрифтів та кольорів
- правила використання логотипу
- розробка макетів візитки, фірмового бланку, папки, конверту, уніформи + до 5 виробів на вибір
- бонус
Фірмовий стиль “Стандарт”
- Від 3 варіантів логотипу до розгляду + доопрацювання обраного
- 2 концепції фірмового стилю (візуальні рішення + фірмові патерни та графічні елементи) на погоджений логотип
- Підбір шрифтів та кольорів
- Правила використання логотипу
- Розробка макетів візитки, фірмового бланку, папки, конверту, уніформи + до 10 виробів на вибір
- Знижка 5% на цифровий, офсетний та широкоформатний друк на 3 місяці після завершення проекту
- Бонус
Фірмовий стиль “Преміум“
- Від 5 варіантів логотипу до розгляду + доопрацювання обраного
- 2 концепції фірмового стилю (візуальні рішення + фірмові патерни та графічні елементи) на погоджений логотип
- Розробка сайту-візитки
- Підбір шрифтів і кольорів та правила використання логотипа
- Розробка макетів візитки, фірмового бланку, папки, конверту, уніформи + до 10 виробів на вибір
- Знижка 5% на цифровий, офсетний та широкоформатний друк на 6 місяців після завершення проекту
- Бонус