Образ компанії повинен бути єдиним у всіх чотирьох складових: логотип бренду, його назва, колірне рішення (код) та індивідуальна брендова графіка. Перераховані елементи повинні бути присутніми на всій продукції торгової марки, оскільки тільки в такому випадку співвіднесення товарів з конкретним брендом буде стовідсотковим.

Фірмовий стиль “Старт”

  • від 6 варіантів логотипу до розгляду + доопрацювання обраного
  • 1 концепція фірмового стилю (візуальні рішення + фірмові патерни та графічні елементи) на погоджений логотип
  • підбір шрифтів та кольорів
  • правила використання логотипу
  • розробка макетів візитки, фірмового бланку, папки, конверту, уніформи + до 5 виробів на вибір
  • бонус
Замовити фірмовий стиль "Старт"

Фірмовий стиль “Стандарт”

  • Від 8 варіантів логотипу до розгляду + доопрацювання обраного
  • 2 концепції фірмового стилю (візуальні рішення + фірмові патерни та графічні елементи) на погоджений логотип
  • Підбір шрифтів та кольорів
  • Правила використання логотипу
  • Розробка макетів візитки, фірмового бланку, папки, конверту, уніформи + до 10 виробів на вибір
  • Знижка 5% на цифровий, офсетний та широкоформатний друк на 3 місяці після завершення проекту
  • Бонус
Замовити фірмовий стиль "Стандарт"

Фірмовий стиль “Преміум

  • Від 12 варіантів логотипу до розгляду + доопрацювання обраного
  • 2 концепції фірмового стилю (візуальні рішення + фірмові патерни та графічні елементи) на погоджений логотип
  • Розробка сайту-візитки
  • Підбір шрифтів і кольорів та правила використання логотипа
  • Розробка макетів візитки, фірмового бланку, папки, конверту, уніформи + до 10 виробів на вибір
  • Знижка 5% на цифровий, офсетний та широкоформатний друк на 6 місяців після завершення проекту
  • Бонус
Замовити фірмовий стиль "Преміум"