В розробці дизайну – не важливо, чи це візитка або створення фірмового стилю – наші фахівці відповідально підходять до роботи, враховуючи в першу чергу завдання і побажання клієнта.
Рішення для проведення конференції
Проведення конференції активність складна та багатокомпонентна. Строки, зазвичай, стиснуті, а питань вирішити треба безліч. Можемо частину проблем перебрати на себе. Поліграфія та промо матеріали можете скинути на нас – залишиться лише погоджувати готові рішення. Це зекономить вам кошти, нерви й час.
Ми зібрали всі наші вироби та продукти дотичні до цієї теми в одну послугу.
Поліграфія для пакета учасника
Блокнот на пружині
На конференціях прийнято при реєстрації видавати пакет учасника. Записник є обов’язковим атрибутом на подібних заходах. Рекомендуємо обрати варіант на пружині, як оптимальний за параметром ціна/цінність. Зазвичай, вони виготовляються в А5 форматі, але існує змога робити їх більшими/меншими. Внутрішні листи можуть бути задруковані, з логотипами організаторів та заходу, але це додаткова опція, яка залежить від виділеного бюджету.
Брендована ручка
Ще один важливий атрибут конференцій та семінарів. Ручка в комплекті з блокнотом – це демонстрація вашої турботи про відвідувачів. Так ви покажете, що для вас важливо, щоб людина винесла корисні знання та досвід, і не забула їх в турботах щодення.
Папка паперова
Паперова папка незамінний атрибут для сортування та збереження паперів. І точно стане в нагоді під час конференції – блокнот та роздаткові матеріали будуть адекватно складені. А по завершенні заходу, папки з вашим месседжем розійдуться по офісам учасників.
На вибір:
- З вклеєною кишенею
- Цільновисічена
- Ламінована
Паперові пакети
Вручайте при реєстрації відвідувачу не оберемок різношерстних паперів, а компактно складену та структуровану підбірку матеріалів. І для цього вам знадобиться брендований пакет. Є кілька основних форматів, які користуються попитом та підходять під різні бюджети.
На вибір:
- Бурий крафт
- Білий крафт
- Повноколірний з ламінацією
Роздаткова поліграфія (буклет/програмка)
Вручайте при реєстрації відвідувачу не оберемок різношерстних паперів, а компактно складену та структуровану підбірку матеріалів. І для цього вам знадобиться брендований пакет. Є кілька основних форматів, які користуються попитом та підходять під різні бюджети.
На вибір:
- Флаєр
- Буклет
- Афіша
- Програмка заходу
-10%
При замовленні 5 та більше позицій з переліку
Промо матеріали
Рекламні конструкції
Вагомий атрибут будь-якого заходу. Особливо, якщо зала орендована та не містить елементів вашого брендування. Вам точно знадобляться рекламні конструкції, на яких ви зможете розмістити свої рекламні та інформаційні повідомлення. Поширеними рішеннями як Х-банери (так звані “павуки”) та ролл-апи. Це мобільні конструкції, які легко транспортувати та монтувати на локаціях. Один раз придбавши їх, надалі вам доведеться лишень додруковувати банери з новими сюжетами.
На вибір:
- Х-банер (“павук”)
- Ролл-ап стенд
Пресс-волл (“Фотозона”)
Пресс-воллом називається конструкція великих розмірів (зазвичай, не менше 250 см за всіма сторонами). Використовується в якості фону позаду виступаючих або для фотографування учасників. Важливий елемент будь-якого заходу. З великою вірогідністю, учасники активно публікуватимуть фото із заходу та публікуватимуть їх в соц.мережах – і варто, щоб логотип був на тих світлинах.
Окрім конструкції, потрібно ще віддрукувати банер. Головне в ньому – правильний дизайн, завдяки якому людям буде приємно фотографуватись на фоні.
Оренда конструкції
У випадку, якщо ви не проводите конференцій та семінарів регурно або строки вже відверто піджимають – основні типи конструкцій у нас є в наявності та ми надаємо їх в оренду.