В розробці дизайну – не важливо, чи це візитка або створення фірмового стилю – наші фахівці відповідально підходять до роботи, враховуючи в першу чергу завдання і побажання клієнта.
Рішення при запуску закладу харчування
Запуск закладу харчування завдання комплексне та багатогранне. Доводиться вирішувати купу проблем у різних сферах. А ще, зазвичай, це все відбувається в дуже стиснутих часових межах. Голова з легкістю піде обертом. І тому, нагода делегувати вирішення певних груп завдань може сильно заощадити нерви та бюджет.
Ми зібрали всі наші вироби та продукти дотичні до цієї теми в одну послугу.
Розробка логотипу
та фірмового стилю закладу
Один з початкових етапів (якщо не перший) втілення вашого задуму про відкриття нового закладу. Розпочати з розробки логотипу та айдентики буде розумно, з огляду на те, що всі подальші кроки оздоблення вже будуть підпорядковуватись єдиній логіці. Від інтер’єру та екстер’єру до найменших службових елементів.
-
Логотип
-
Фірмовий стиль
-
Візитні карточки
-
Базова поліграфія
-
Гайдлайн
Виготовлення вивіски
Один з останніх елементів, що передує відкриттю закладу. Але розробка та виготовлення мають розпочатись задовго до дедлайну. Існує безліч варіантів та технік виконання, що можуть застосуватись до вашої вивіски і треба обрати саме той, що найповніше зможе передати дух закладу. Підкреслити стиль, гармонійно вписатись в околиці та не пробити діру в бюджеті – це основні наші критерії при формуванні пропозиції та технічного рішення.
Розробка дизайну меню
та його виготовлення
Меню – це один з ключових етапів вашого спілкування з відвідувачами. Воно має бути зрозумілим та стильним, доповнювати загальну концепцію закладу. А ще, приводити смакові рецептори в стан очікування та готовності. Етапи розробки та виготовлення нерозривно пов’язані: жодні дизайнерські рішення не спрацюють при меню, яке неприємно тримати в руках, з іншого боку – як би якісно меню не було виготовлене, жалюгідному дизайну це не допоможе.
Проектування та виготовлення
аксесуарів для столів
Один з останніх елементів, що передує відкриттю закладу. Але розробка та виготовлення мають розпочатись задовго до дедлайну. Існує безліч варіантів та технік виконання, що можуть застосуватись до вашої вивіски і треба обрати саме той, що найповніше зможе передати дух закладу. Підкреслити стиль, гармонійно вписатись в околиці та не пробити діру в бюджеті – це основні наші критерії при формуванні пропозиції та технічного рішення.
Вам можуть знадобитись:
- Рахівниці
- Органайзери для столів
- Органайзери для приборів
- Серветниці
- Шкіряні плейсменти
- Костери паперові
- Костери шкіряні
-10%
При замовленні 7 та більше позицій зі списку товарів та послуг HoReCa
Виготовлення
брендованої уніформи
Погодьтесь, що зовнішній вигляд персоналу може сильно вплинути на сприйняття вашого закладу. Поява гарно одягнутого офіціанта, який чітко асоціюється з брендом, підсвідомо наштовхує на відчуття солідності та уваги до деталей в закладі. Такому закладу та персоналу можна сміливо довірити свій апетит.
Вам можуть знадобитись:
- Футболки
- Поло
- Фартухи
- Кепки
- Бейджі
Роздаткові поліграфічні матеріали
Для легшого функціонування вам знадобиться безліч різноманітних дрібниць, про які ви можете й не згадати при підготовці до запуску. Куток споживача, таблички на двері, записники, стікери, брендовані шоколадки, схеми евакуацій, флаєри та буклети. Список можна продовжувати до безкінечності. У нас є зформований перелік того, що треба виготовити в першу чергу і не відволікатись більше на це.
Розробка та друк матеріалів
для зовнішньої реклами відкриття закладу
Розповісти про скоре відкриття вашого закладу обов’язково потрібно якомога більшій кількості людей. І тут в нагоді стає зовнішня реклама. Експерти вже зламали безліч списів щодо ефективності такої реклами, але її подальше широки використання свідчить про цінність. Повідомлення про відкриття – одне з найкращих завдань для білборда, де він на повну може розкрити свою ефективність. Але тут все залежатиме від дизайну, який має привернути увагу та розумної географії розміщення, що потрапити на очі саме вашій цільовій аудиторії. І з першим, і з другим ми знаємо як вчинити, до того ж, ще й віддрукуємо.