Розробка логотипа та фірмового стилю

Interfill – виробник косметики, потужності якого знаходяться в Ужгороді. Компанія входить до складу міжнародного концерну, центр якого базується у Франції.

Необхідність створення нового фірмового стилю була пов’язана з запланованим розширенням. Керівництво мало чудовий план розвитку і потребувало великої кількості нових працівників. Саме це слугувало основної метою розробки нового, візуально привабливого фірмового стилю.

Етап 1: Розробка пропозиції нового логотипа логотипу

Для початку ми розробили три варіанта нового логотипа та його основного фонового кольору, на які мав спиратись майбутній фірмовий стиль

Етап 2: Погодження базових елементів логотипу

Один з пропонованих варіантів було погоджено з мінімальними правками. Разом з допрацьованим логотипом були запропоновані базові елементи стилю: правила використання логотипа, кольори та шрифти нового фірмового стиля.

Етап 3: Реалізація фірмового стиля в поліграфії

На даному етапі ми розробили необхідні для функціонування офіса підприємства поліграфічні матеріали: візитівки працівників, бланки та конверти для ведення кореспонденції, нотатники та папки.

Одним з побажаннь замовника була розробка лінії сувенірної атрибутики бренду, яка пізніше могла б даруватись працівникам та партнерам. Базуючись на елементах розробленого фірмового стиля запропонували ряд виробів, які несли б користь отримувачам і постійно нагадували б про бренд.

Разом ми втілюємо задуми!

Бажаєте отримати консультацію?

Дізнайтесь яких цілей можно досягти

Отримати консультацію