Комплексне обслуговування мережі роздбрідної торгівлі від флаєра до вивіски з дизайн підтримкою

Коли до нас в офіс завітала подружня пара і сказала, що їм потрібен фірмовий стиль для ребрендинга продуктового магазинчика, ми навіть не підозрювали у що це переросте.

По-перше, виявилось, що “магазинчиків” вже на той час було понад десять. По-друге, ми не уявляли, що наша співпраця триватиме роками і обраховуватиметься у відкритті ще десятка локацій та сотнях завдань різного масштабу.

Першим кроком була розробка нової назви, логотипа та фірмового стилю. Назвою «Лечо» ми хотіли підкреслити, з одного боку, регіональний колорит, а з іншого – широкий асортимент доступних товарів (страва лечо характеризується багатством необхідних для приготування інгредієнтів).

І хоча, на презентації замовники були трохи ошелешені такою пропозицією і взяли добу на роздуми, подальший хід подій підтвердив, що ми всі вгадали.

При створенні логотипа ми опирались на побажання партнерів щодо графітового кольору як базового для фону, ну й логічно, що решту вирішили будувати на контрасті. Розроблено було два варіанта лого та його використання, ще один надали колеги з Львову, які вже знали про погоджену назву та працювали паралельно.

При запуску всіх нових локацій, наші партнери оновлювали фасад та приводили все до єдиного стилю, що значно нам полегшувало роботу з вивісками. Після недовгих роздумів було досягнуто рішення за базовий тип прийняти об’ємні світлові акрилові елементи на композитному коробі. На деяких локаціях, за потреби, додавались торцеві лайтбокси, щоби допомогти «завертати» трафік.

На локаціях, де з фасадної частини були вікна, вирішено було заклеювати всю площу вікон, щоб прикрити стелажі, які розміщені по всьому периметру. Використовувалась самоклеюча плівка Oracal, яка добре переносить кліматичне навантаження. Щодо сюжетів – вони носять інформативний характер та розповідають про товарні групи розміщені в магазині.

Внутрішня навігація в магазині – це важливий атрибут турботи про покупця. Під цей термін підпадає багато виробів, як от:

  • рубрикатори, які маркують конкретні товарні групи (в цьому випадку виконувались із пвх табличок заклеяних Оracal плівкою з друком)
  • акційні цінники та шелфштокери на полицях
  • різноманітні покажчики, наприклад, таблички на службових приміщеннях або розмежовувачі на касах

Але це далеко не все, це група в якій обмежувати може лише фантазія. Головне, щоб це допомагало вашому покупцю орієнтуватись у магазині.

Комунікація бренда завжди ховається у дрібницях. Все може і має підкреслювати загальну концепцію та стилістику. Для продуктової мережі актуальними є:

  • Уніформа з логотипом (футболки, світшоти, бейджі)
  • Паперові стакани та стіки з індивідуальним дизайном
  • Брендування торговельного обладнання

Разом ми втілюємо задуми!

Бажаєте отримати консультацію?

Дізнайтесь яких цілей можно досягти

Отримати консультацію