Розробка фірмового стилю та 3D візуалізація оновленого планування магазина

Замовники є власниками мережі з трьох продуктових магазинів в Ужгороді. На одній з локацій в них з’явилась нагода суттєво розширити торговельну площу і вони прийняли рішення розробити новий фірмовий стиль та відтестувати його на перебудованому магазині. Назву вирішили не змінювати.

Окрім класичних для фірмового стиля елементів, в проект входила розробка внутрішньої комунікації магазина та брендування індивідуального торговільного обладнання.

До того ж, у замовлення входила розробка 3D макета нового планування магазина, до розробки якого замовники залучили і нас в якості консультантів.

Затверджено!

Фінальний варіант оновленого логотипу

Натуральність та якість, саме базуючись на цих двох поняттях було розпочато розробку логотипу Восторг. Що як не свіжі та якісні продукти являють собою основні критерії оцінки магазину.

У зв’язку з цим і було обрано кольорову гамму, що складається з двох основних кольорів: салатового та білого. Які свідчать про натуральність та свіжість, адже асоціюється у нас з природою, а також є одними з найприємніших для ока людини кольорами.

Фірмовий знак, що виконаний у вигляді салатової галочки, також уособлюєх собою людину, що перебуває у захваті.

Реалізація фірмового стилю

в офісній поліграфії

Фірмовий стиль міні-маркета Восторг включає в себе всі принципи розробки брендованої поліграфії та зовнішньої реклами, а саме лаконічність, яскравість, хорошу запам’я товуваність відвідувачами, адже, що як не це відіграє головну роль у прибутку та популярності. Тому при створенні фірмового стилю для даного бренду, було використано манінмум деталей, але на томість яскравий дизайн який працює.

Реалізація фірмового стилю

в атрибутиці бренда

Оновлення планування магазину

Останньою складовою даного проекту було формування нового планування магазина. Форма локації була складною для гармонійного поєднання логічного товарного сусідства та маршруту проходження покупця торговельним залом. Кінцеве рішення було знайдене завдяки рішенню з розробкою індивідуального торгового обладнання, яке дозволить логічно зв’язати концепцію не дивлячись на певний брак площі.

Разом ми втілюємо задуми!

Бажаєте отримати консультацію?

Дізнайтесь яких цілей можно досягти

Отримати консультацію