Замовники є власниками мережі з трьох продуктових магазинів в Ужгороді. На одній з локацій в них з’явилась нагода суттєво розширити торговельну площу і вони прийняли рішення розробити новий фірмовий стиль та відтестувати його на перебудованому магазині. Назву вирішили не змінювати.
Розробка фірмового стилю та 3D візуалізація оновленого планування магазина
Окрім класичних для фірмового стиля елементів, в проект входила розробка внутрішньої комунікації магазина та брендування індивідуального торговільного обладнання.
До того ж, у замовлення входила розробка 3D макета нового планування магазина, до розробки якого замовники залучили і нас в якості консультантів.
Натуральність та якість, саме базуючись на цих двох поняттях було розпочато розробку логотипу Восторг. Що як не свіжі та якісні продукти являють собою основні критерії оцінки магазину.
У зв’язку з цим і було обрано кольорову гамму, що складається з двох основних кольорів: салатового та білого. Які свідчать про натуральність та свіжість, адже асоціюється у нас з природою, а також є одними з найприємніших для ока людини кольорами.
Фірмовий знак, що виконаний у вигляді салатової галочки, також уособлюєх собою людину, що перебуває у захваті.
Реалізація фірмового стилю
в офісній поліграфії
Реалізація фірмового стилю
в атрибутиці бренда
Оновлення планування магазину
Разом ми втілюємо задуми!
Бажаєте отримати консультацію?
Дізнайтесь яких цілей можно досягти
Отримати консультацію